Subscribe News Feed Subscribe Comments

PMS Official Friendster

PMS Official Friendster
Add Kami di Friendster

...:::: POWER OF PEN:::....


....SALAM kpd semua...

TERBARU dari Exco Kebajikan Dan Kemasyarakatan PMSUPSI akan mengadakan kempen POWER OF PEN rentetan dari idea yang TELAH di sumbangkan oleh PEnasihat PMS upSI, iaitu DR SYAKIRAH SAMSUDIN untuk mengajak setiap mahasiswa menyumbangkan sebatang pen setiap seorang kepada kami melalui kotak2 yang akan di sediakan .

Kutipan ini akan di salurkan kepada pihak berwajib iaitu UNESCO di wakili oleh dr HAMIDAH YUSOF pada Majlis PEnutupan FESTIVAL SAINS DAN TEKNOLOGI, dan inisiatif ini telah kami terjemahkan dalam bentuk kempen kesedaran untuk mahasiswa sekalian, DI harap mahasiswa sekalian menyahut seruan kempen ini untuk sama-sama meringankan beban masyarakat yang terSIsih dan tidak mampu untuk memiliki walaupun sebatang pen untuk menuntut ilmu, dan sumbangan ini akan di agihkan pada masyarakat dari negara SEperti KEMBOJA, VIETNAM dan seangkatan dengannya.

OLeh itu, kami menyeru agar setiap mahasiswa yang mempunyai sedikit nikmat yang dikurniakan oleh tuhan untuk menimba ilmu dan sama2 berkongsi kegembiraan bersama mereka yang memerlukan, akhir kata..

....berat sama di pikul, ringan sama di jinjing.. apalah sangat bg kita sebatang pen berbanding mereka yang memerlukan ... renung2kan lah..

0 comments:

 
P. M .S .U. P. S. I | TNB